קידום אתרים באמצעות כתבות

פרסום כתבות באתרים
מקדמים את העסקים שלכם עם פרסום כתבות באתרים הגדולים
30 במרץ 2019
קידום אתרים דרך כתבות
כתבות ממומנות לעסקים: שיווק העסק באתרים הגדולים
7 במאי 2019
קידום אתרים באמצעות כתבות

קידום אתרים באמצעות כתבות

קידום SEO לאתר באמצעות פרסום כתבה ממומנת באתרי החדשות ובאתרים הגדולים בישראל

הרבה משווקים ואנשי דיגיטל רוכשים כתבות במטרה לקדם את האתרים של הלקוחות שלהם. כל כתבה מכילה קישור DOFOLLOW איכותי לאתר ומחזקת אותו ובנוסף כל כתבה מכילה גם תמונה עם ALT (קרדיט) שנסרק על ידי גוגל ובכך התמונה יכולה להופיע ברכיב תמונות בתצוגת החיפוש של גוגל תחת הביטוי או שם המותג שאותו מקדמים. יש יתרון עצום לכל אנשי SEO עם רכישת כתבות תוכן ממומנות לצורך קידום האתרים..זה יוצר מוניטין חיובי כלפי לקוחות פוטנציאלים או קיימים, מחזק את האתר מבחינת גוגל, משפר את התדמית בתוצאות החיפוש, ומספק חשיפה רחבה למותג או ללקוח באתרים המובילים בישראל.

מה היתרונות של רכישת כתבות תוכן בתשלום למי שעוסק בקידום אתרים?

החלפת קישורים SEO

החלפת קישורים SEO

היתרון המשמעותי ביותר הוא קישור מאתר חזק – כל מי שעובד בתחום יודע שתחום החלפות הקישורים הוא התחום המשמעותי והקשה ביותר..בכדי להשיג קישור מאתר טוב ולא ספאמי זה מורכב וצריך המון קשרים עם אנשים בתעשייה. כעת, יש לכל אחד אפשרות לרכוש קישור חיובי מאתר מאקו או מאתר וואלה ומעשרות אתרים נוספים..דבר אשר מקל את עבודת החלפת הקישורים ומאפשר לכם לקדם את האתר מבחינה אורגנית.

היתרון השני והמשמעותי לא פחות הוא התוצאה – כאשר מעלים כתבה לאחד מהאתרים שברשימה שלנו, במהרה הוא נסרק בגוגל ויופיע בתוצאות החיפוש..לרוב בעמוד ה-1 תוך זמן קצר. גוגל נותנת חשיבות ורלוונטיות רבה לאתרים חדשותיים שמתעדכנים באופן מהיר, אתרים מסוג זה מכילים גולשים רבים בכל שעות היממה וכמובן יש בהם הרבה תוכן חדש ואיכותי שגולשים מבלים זמן רב בקריאה שלו..ולכן כתבה שתופיע תחת ביטוי או שם מותג מסוים בכותרת / מטא טייטל / תיאור מטא ויהיה בה קישור ותמונה רלוונטים לכתבה תוליד לחשיפה רבה בתוך האתר וגם בגוגל תחת הביטוי אותו רוצים לקדם..הכל בהנחה שהביטוי הוא לא תחרותי בצורה מקסימלית..למשל יהיה קשה לקדם כתבה ממומנת בביטוי המדויק "עורך דין" כי זהו תחום תחרותי עם עשרות תכנים וכתבות בנושא..אך רק לשם הדוגמא יהיה יותר קל לקדם את הביטוי "עורך דין לזכויות יוצרים דיגיטליים", מדובר בביטוי זנב ארוך ולכן יהיה יותר נכון לעשות את הקידום בכתבה סביב הביטויים הנוספים לביטוי המרכזי.

קידום אתר על ידי כתבות תוכן

קידום אתר על ידי כתבות תוכן

יתרון שלישי ואחרון הוא שהמתחרים שלכם עדיין לא עשו זאת – כאשר רוצים לפרסם כתבה למשל בביזפורטל / דה מרקר / ישראל היום וכו'..אפשר לבדוק בגוגל אם יש כתבה בנושא בתחום אותו אתם רוצים לקדם..אם מנעולן אחר פרסם כתבה בישראל היום באותו ביטוי שאתם רוצים לקדם, הוא השיג אתכם וסביר להניח שהכתבה שלו תופיע לפני שלכם בגוגל או תצמד לשלו..אך אם הוא לא פרסם למשל באתר בחדרי חרדים עשו זאת כעת ותשיגו את הביטוי באתר הספציפי הזה..בצורה הזו תוכלו לשלוט בכמה דומיינים שונים, כמה אתרים שונים על ביטוי מסוים ולהביא לידים ולקוחות פוטנציאליים בצורה הזו. אם יש לכם את האופציה להעלות מס' כתבות לאתרים חזקים באינטרנט, היינו ממליצים לכם לעשות זאת לפני שהמתחרים שלכם יעשו זאת ויקדימו אתכם. כי בסופו של דבר מדובר בתחרות..ואם מנעולן מתחרה יעלה כתבה לישראל היום ואתם לא, הפסדתם גולשים שהם לקוחות פוטנציאליים, הפסדתם טראפיק באתר, הפסדתם נוכחות בתוצאות החיפוש של גוגל תחת הביטוי וזה מוביל ישירות להפסד כספי.

אז אם אתם מקדמי אתרים או רוצים לקדם את העסק והאתר שלכם על ידי כתבות יח"צ בתשלום, עשו זאת עוד היום ולא תצטערו!