איך זה עובד? מה השלבים?

רוצים לדעת איך שירות "כתבות בקליק" עובד? מעוניינים להבין מהם השלבים עד לפרסום הכתבה באתרי החדשות הגדולים בישראל? להלן ההסבר:

שלב 1:בחירת אתר

אתם בוחרים אתר מתוך מאגר האתרים הקיימים. הבחירה נתונה לשיקולכם, יש לנו עשרות אתרים מעולים במגוון סוגים וסגנונות ואתם יכולים לבחור אפילו פרסום במס' אתרים שונים או חבילות שונות. כמובן, הוסיפו את הפריטים שבחרתם לעגלת הקניות.

שלב 2: הזנת פרטים ותשלום

בכדי להמשיך בהזמנת הכתבה או הכתבות שבחרתם אתם צריכים להזין פרטים אישיים (שם, כתובת, טלפון, מייל וכו') בכדי שנוכל לזהות את ההזמנה ולהצמיד אותה אליכם. לאחר מכן תוכלו לבחור לשלם באשראי / פייפאל / העברה בנקאית. אם בחרתם בהעברה בנקאית אנו נספק לכם מספר חשבון, ולאחר שתעבירו את התשלום תתבקשו לשלוח לנו צילום מסך למייל או למספר הטלפון כהודעה רגילה או וואטאפ. אחרי שנקבל צילום מסך ונוודא שהעברה אכן התקבלה נמשיך לשלב הבא של כתיבת הכתבה.

שלב 3: קבלת התוכן

אתם מעבירים לנו את הכתבה שתרצו להעלות לאתר הנבחר. כולל תמונה + קרדיט לתמונה. אתם עושים זאת בטופס הבא . לאחר מכן אנו נפעל מול הגורמים הרלוונטיים להעלאת הכתבה שלכם.

אופציונלי: כתיבת הכתבה על ידינו

רוכשים כתיבת כתבה ולאחר מכן אנו נשלח לכם מייל מסודר עם דרישות לפני שאנו מתחילים לכתוב עם הטופס הבא. לאחר שתענו לנו על המייל נכתוב את הכתבה עבורכם. יהיה סבב תיקונים אחד בחינם, סבבים נוספים בתוספת תשלום. כמו כן, נצטרך לקבל ממכם תמונה + קרדיט לצלם/חברת צילום שצילמה את התמונה. אחרי שתאשרו לנו את הכתבה שנכתבה, אנו נעלה את הכתבה למערכת האתר שבחרתם.

חשוב לציין, כל כתבה צריכה לעבור אישור של עורך ראשי באתר ולכן ייתכנו שינויים בטקסטים / בכותרות גם אם אנחנו נכתוב וגם אם אתם תכתבו .

שלב 5: קבלת קישור

לאחר שמערכת האתר פרסמה את הכתבה אנו נשלח לכם את הקישור ישירות במייל בכדי שתוכלו לשתף את זה ברשתות החברתיות, באתר שלכם, בוואטאפ עם חברים וקולגות ובכל מקום שתרצו.

בממוצע, כל התהליך הזה לוקח כ-72 שעות. בכך, ב-5 שלבים תהיה לכם כתבת יח"צ באתר מוערך ונחשב בישראל עם אחוזי צפייה מרשימים. תנסו, ולא תצטערו!

נגישות