מדוע רכישת כתבות יחסי ציבור תקדם את האתר שלי בגוגל?

network 4025614 1280 80x80 - מדוע רכישת כתבות יחסי ציבור תקדם את האתר שלי בגוגל?
כתבות יחסי ציבור באינטרנט – VPR
2 באפריל 2020
פרסום כתבות יח"צ
כיצד כתבות יחסי ציבור ישפרו את התדמית שלי בגוגל?
19 באוקטובר 2020
רכישת כתבות יח"צ

רכישת כתבות יח"צ

התמורה של רכישת כתבות לחברה קטנה ואף לחברה גדולה

כתבות יחסי ציבור באתרי החדשות והן התוכן הכי גדולים במדינת ישראל הינן נמצאים בתוך רשת האינטרנט מזה שלושים עד ארבעים שנים, בכל מיני ואריאציות של תוכן ממומן, אשר עזרו לחברות בעלי היקף רב והן לחברות בעלי היקף מועט להתפתח וכן לשווק מוצר או שירות חדשים. פרסום על ידי פרסום כתבות הינו המלה האחרונה בכל מה שמתייחס ליחסי ציבור, קידום אתר וגם אנשי דיגיטל אוחזים אפשרות זו בשתי ידיים חזק. המעלה הרבה הינה האיתנות של האתר – כאשר הנכם מעלים כתבות תוכן לאתר בעל ממדים רבים ואף מקצועי, רשת החיפוש של גוגל תסרוק את כתבות שיווקיות בזריזות רבה והן תציג אותן בתוצאות בראש העמוד הראשון של גוגל וכן באופן הזה הדבר מסייע בפעילות של הדחקת אזכור נגטיבי, הטבה בתדמית של מנוע החיפוש של גוגל, קלין של שם שלילי במידה וקיים וכיוצא בזאת.

קניית כתבות עוזרת עבורכם להשיג קהל יעד רב והן הומוגני ביותר

היעד העצום בשביל כל בית עסק הינו להשיג קהל יעד רב ואף בעת מועטה והן לקדם את הערך של  החברה שלהם. קניית כתבות ממומנות באתרי תוכן נותנת בידכם להגיע להמון לקוחות פוטנציאליים בעת מועטה ביותר וגם להיחשף במיקום עליון ברשת מנוע החיפוש גוגל כאשר תרים קהל היעד שלכם אחרי הביטויים הכי מקצועיים שהצבתם.

מסר קצר או לחלופין סלוגן – בתוך רכישת כתבות ממומנת נמסר הסיפור השלם

כתבות יחסי ציבור ממומנות מהוות יופי של שיווק, כאשר בבק של הפרסומת ניצב בית עסק, אשר רוצה להשיג כל מיני יעדים, להעניק מסר והן לטרגט עבור מספר רב של לקוחות . באותו אופן של פרסום לפני קטע וידאו או פרסום של באנר באתר כל שהוא, אף אתר אשר מכיל פרסום כתבות נמדד בהתאם למדד של חשיפה. כאשר החשיפה של כתבות תוכן יותר רבה, מה שיוענק עבורכם ואף העלות עבור כתבות שיווקיות תהיה אחרת בהלימה. 

מה הם ההבדלים בין קניית כתבות קצרות או שטח של רכישת כתבות רבות היקף בכל מיני אתרים לבין כתבות יחסי ציבור ממומנות ? 

ההבדל הרב בא לידי ביטוי במספר המסרים והן הביטויים אשר אפשר להעביר בכל פרסום כתבות ממומן. בשונה מן תמונה בפרסומת קטנה באתר תוכן, כתבות תוכן של יחסי ציבור נותנת בידכם להעביר המון מסרים ואף לפרט בתוכם הודות בית העסק שלכם או הודות השירות אשר הנכם מעניקים, על ידי כמה מאות של מלים. כמו כן, כאשר כתבות שיווקיות על ידי סרטון או על ידי תמונה מתמקדים אך ורק בחשיפה באתר שלכם, קניית כתבות ממומנות נסרקת באלגוריתם החיפוש של מנוע החיפוש של גוגל ובאופן הזה מקדמת את מלות המפתח שלכם אל מחוץ לאתר שלכם.

קניית קישורים הינה האמצעי המיטבי להשגת קישורים חיצוניים איכותיים ויעילים עבור האתר שלכם

רכישת קישורים הינה האמצעי המיטבי להשגת קישור חיצוני עבור האתר שלכם. הנכם בוודאי מרימים כעת גבה ושואלים את עצמכם – מדוע נדרשת בכלל קניית קישורים? יש לכך שני גורמים מרכזיים, כלהלן – 

  1. קניית קישורים חיצוניים, עם התמקדות בקישור איכותי – הינם עדיין מהווים אחד מן הנתונים הכי משמעותיים, אשר בהחלט משפיעים על דירוג של האתר שלכם ברשת החיפוש של גוגל. אך אין כל הכישורים שווים.
  2. מלבד התרומה האופציונלית בדירוג של האתר שלכם במנועי החיפוש השונים, רכישת קישורים עשויה להוות אמצעי מצוין עבור חשיפה לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים. הדבר באם הינם נמצאים במקומות אשר יש בהם תנועה רבה. לרוב אלה יהיו באתרים רבי היקפים או די ממוקדים ואף קרובים לתחום שלכם.

אינפורמציה חשובה אודות קניית קישורים

העלות של רכישת קישורים – העלות מהווה גורם משמעותי ושמא אחד הפרמטרים המרכזיים. משמעותי כי תדעו מבעוד מועד במידה ועלות של קניית קישורים הינה חודשית, כי אז עסקינן אודות השכרה של קישור ואין פה אקט של רכישת קישורים או חד פעמי. הדרישה שלכם, בתור קניית קישורים הינה שהמחיר הנ"ל יהיה חד פעמי.

נגישות