כתבות ממומנות לעסקים: שיווק העסק באתרים הגדולים

קידום אתרים באמצעות כתבות
קידום אתרים באמצעות כתבות
30 באפריל 2019
פרסום כתבות ממומנות
למה כדאי לרכוש פרסום כתבות תוכן באתרים בתשלום?
13 באוגוסט 2019
קידום אתרים דרך כתבות

קידום אתרים דרך כתבות

עסקים רבים בישראל מחפשים כל אפשרות להופיע באתרי החדשות הגדולים במדינה, בעלי העסקים ואנשי השיווק השונים יודעים את הכוח הגדול והיתרונות הגדולים מאחורי אזכור באתרים הגדולים.
עכשיו תורכם לדעת – מדוע כל עסק צריך שירות פרסום כתבות באתרים הגדולים.
מחשיפה לקהל קוראים גדול, שיפור יוקרת העסק, חשיפת מוצרים ושירותים חדשים, טיפול במוניטין שלילי של העסק ועדיפות גדולה מטעם מנוע החיפוש גוגל.

מוצר שיווק בסיסי לעסק: כתבות שיווקיות באתרים הגדולים

עסקים רבים בישראל ובעולם מתרגשים לנוכח המקריות בהם "נבחרו" לאזכור חיובי בכתבה באתר חדשות גדול, במסגרת סיבוב מסעדות, סקירת מוצרי טכנולוגיה או בכל הזדמנות חיובית בה מוזכר שם החברה/עסק.
כל עסק, בכל רמה ובכל גדול מברך על אזכור חיובי באתרי החדשות והתוכן הגדולים במדינה, כל איש שיווק מתחיל יודע שהופעה חיובית בכתבה באתר גדול שווה זהב ואם מדובר על כתבה הסובבת את העסק/חברה, המוצר או המותג המדובר – הדבר שווה זהב.
אזכור חיובי מייצר חשיפה למוצרים ושירותים חדשים וקיימים, מונע נטישה של לקוחות או קהל תומך, מטפל במוניטין שלילי או משברי תקשורת, ממצב ומשפר את המותג, ממריץ קנייה של קטגורית מוצרים ואפילו יכול להעביר אג'נדה ומסרים של ארגונים, עמותות ואנשי ציבור

הבעיה הנעוצה בתקווה והמתנה לטובות מכתבים או מזל, היא הזמן המתבזבז והעדר האפשרות להעביר את המסר המדויק שאתם רוצים, כפי שאתם רוצים וכמובן בזמן ובמקום שתרצו.
באמצעות בחירת פרסום כתבות באתרי החדשות תוכלו לבחור כמה כתבות שיווקיות שתרצו, באילו אתרים לפרסם, אילו ביטויים לקדם, איזה מסר להעביר וגם אפילו אילו ציטוטים לצטט.
כלי השיווק האיכותי של פרסום כתבות תוכן בתשלום, משמש כדוגמה מוצלחת למשפט בעל המאה הוא בעל הדעה, אתם הקובעים ואתם המחליטים.

רשימה ארוכה ומתעדכנת של אתרי חדשות גדולים

המטרה העיקרית של "כתבות בקליק" היא לאפשר לכם כמה שיותר מגוון של אתרי חדשות גדולים.
מגוון רב של אתרים עומד בפניכם ומלבד החופשיות לרכוש מספר כתבות מאותו האתר, תוכלו גם לקרוא את הפרטים המלאים על כלל האתרים ולרכוש כתבות שיווקיות גם באתרים חדשות נוספים (אין הגבלה על מספר ההזמנות).
בין האתרים הגדולים:, Ynet,ONE, וואלה, רשת, ביזפורטל, כלכליסט, ספורט 5, דה מרקר, ערוץ 20, ישראל היום, מקור ראשון בחדרי חרדים ועוד אתרים רבים המופיעים לכם ברכישת כתבות באתר.
בעתיד הקרוב אנו מתכננים להוסיף עוד מספר רב של אתרים, כדי לספק לכם אפשרויות רחבות אף יותר.

מוניטין שלילי: טיפול בתוצאות חיפוש בגוגל

marketing 3349343 640 - כתבות ממומנות לעסקים: שיווק העסק באתרים הגדולים

הפצת מאמרים בתשלום

אם דברנו בהתחלה על התקווה הגדולה באזכור חיובי, הרי שעלינו להזכיר גם את המצב בו בעל עסק או מנהל שיווק/דוברות של חברה/עסק צריכים להתמודד עם אזכורים שליליים באתרי החדשות הגדולים.
תוצאות חיפוש שליליות לעסק או חברה הם בגדר אסון תדמיתי, אם לא מטפלים סביר כי הבעיה לא תעלם מעצמה ורק תילך ותגדל.

סיבות רבות למוניטין שלילי המופיע בתוצאות חיפוש בגוגל: ביקורות שליליות, פסקי דין, אתרים וקבוצות הנועדו לפגוע בעסק שלכם ולפעמים בכם כאנשי עסקים או אנשי ציבור.
אל מול כל הסיבות האלו, עומדת הסיבה העיקרית לתוצאות החיפוש השליליות בגוגל והיא כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים.
חשוב להבין, אתרי החדשות הגדולים בישראל הינם אתרי תוכן בעלי עדיפות גבוהה מצד מנוע החיפוש של גוגל, עדיפות התצוגה הגבוהה מגיעה בעיקר מתנועת המשתמשים הגדולה וכן גם מכמות התוכן האיכותי באתר.
במידה ואתם עסק המתמודד עם משבר שיווקי-תקשורתי היכול להגיע מביקורת שלילית אחת בכתבה, תקלה באחד מהמוצרים שלכם המובילה למספר כתבה באתרים השונים, שירות לא תקין שהפך לאייטם חדשותי, מפגעים בעסק ועד למשבר של ממש הנפוץ בחברות גדולות ואנשי ציבור בכירים.
בכל אלו ניתן לטפל באמצעות כלים שונים ובניהם כתבות שיווקיות ממומנות באתרי החדשות הגדולים (לפעמים אף באותו אתר שפרסם עליכם את הכתבה הנגטיבית/השלילית).

שירותי כתיבה הכתבה באתרי החדשות הגדולים

בנוסף לשירות הזמנת פרסום כתבות שיווקיות לאתרי החדשות הגדולים, חשוב לדעת כיצד להעביר את המסר השיווקי בצורה הטובה והאיכותית ביותר.
לשם כך אנו מעמדים עבורכם את שירות כתיבת הכתבות על-ידי כותבי התוכן המקצועיים שלנו, כותבי התוכן שלנו בעלי ניסיון רב בכתיבת כתבות שיווקיות לאתרי התוכן הגדולים, כאשר תפקידים להביא למקסימום את הביטויים ומילות המפתח בכל כתבה וכן מעבירים את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר.
מכוון שבכמעט כל האתרים המצב הוא שליחה של הכתבה מטעמכם או הזמנת שירות הכתיבה מהכותבים שלנו, חשוב להעביר את התוכן השיווקי ברמה גבוהה מאוד אך חשובה לא פחות היא צורת הכתיבה ואיכות התוכן.
במידה ותבחרו לרכוש את פרסום כתבות התוכן ולשלוח לנו את הטקסט המלא ובהתאם לפירוט מכל אתר ואתר – תצטרכו לספק לנו כתבה ברמה גבוהה אחרת לא בטוח שעורך האתר יאפשר לעלות את הכתבה.
בנוסף, בכתיבה שלכם או שלנו ייתכנו שינויים בכותרות, תוכן הטקסט ותיאור מטא ובהתאם לשיקול עורך אתר החדשות.

נגישות