כתבות יחסי ציבור באינטרנט – VPR

שיווק ופרסום כתבות יחסי ציבור
מדוע רכישת כתבות יחסי ציבור תועיל לעסק שלי? יש לנו 3 סיבות עבורכם!
20 בפברואר 2020
רכישת כתבות יח"צ
מדוע רכישת כתבות יחסי ציבור תקדם את האתר שלי בגוגל?
5 באוגוסט 2020
network 4025614 1280 1200x480 - כתבות יחסי ציבור באינטרנט - VPR

VPR – כתבות יחסי ציבור באינטרנט

אם יש משהו שבעייתי במקצת בתחום קידום אתרים זהו עניין ה-Bounce Rate, עניין של כמה זמן מהרגע שנכנס הגולש לאתר – יצא חזרה והמשיך הלאה בחיפושים (לא משנה באיזה מיקום היינו עבורו). לגלות את עניין הגולש הוא לא דבר קל אבל בהחלט אפשרי, VPR הוא ביטוי ככקיצור ל-Virtual Public Relations, מה שאומר יחסי ציבור באינטרנט, בעזרת תהליך נכון של VPR אנחנו מבצעים מחקר מלא בשביל לדעת מהו הפרסום הנכון עבור הלקוח שלנו, האם בעזרת באנרים "נשתלט" על מיתוג העסק או שמא בעזרת כמה מאמרים אודות המנכל"ים והעובדים בשביל ליצור הזדהות אמיתית מול הגולשים האקראיים החדשים שלנו.

VPR – כי מקום ראשון לא תמיד מספק!

לקדם את האתר בגוגל זה לא תמיד מספיק עבור הלקוח, לפעמים ישנן קריאות של "מקום ראשון זה מעולה, אבל הטל' שלי לא מצלצל…" שזה לפעמים (ברוב הפעמים יותר נכון) זה נובע מחוסר עניין של הגולש באתר, זה יכול להיות בגלל הצבעים שבאתר שהרחיקו אותו והעיצוב הכללי, זה יכול להיות בעקבות כך שהאתר נראה לא מקצועי מה שנותן קונוטציה של חוסר מקצועיות על העסק עצמו וכד'. תהליך נכון של VPR יכול ללמוד איך להפוך את העסק למותג אמיתי, לדעת למתג וגם לדעת לפרסם את מה שהעסק עושה בצורה הטובה ביותר, פרסום כזה שיגרום לגולש האקראי להבין שהוא הגיע למקום שהוא מכיר כבר ורק עכשיו הכיר גם את האתר עצמו. מה שנשמע "מצלצל" עבור הגולש – כנראה יישמע מצלצל אצל הטל' של הלקוח שלנו. VPR בצורה נכונה מביאה תוצאות לא רק עבור המיקומים אלא גם עבור הלקוח עצמו מבחינת הכנסות ולקוחות חדשים.

באם אנחנו רוצים לקדם את העסק אנחנו צריכים לדעת עליו דברים, ביטוי לקידום זה לא מספיק לאף אחד. כאשר אנחנו מקדמים אתר בצורה מקצועית אנחנו צריכים לדעת על מה אנחנו מדברים ומה אנחנו רוצים שיתקדם באתר הזה, מה באמת נותן לגולש את ערך המוסף שלא קיים אצל המתחרים האחרים. VPR יכול להוסיף כמה דברים נחוצים לתהליך קידום האתר:

  • מחקר מילות מפתח רחב (לא רק ביטויים ברורים כמו "ייעוץ עסקי" אלא גם ביטויים עם ראש פתוח כמו "ייעוץ אסטרטגי" ו"ניהול משברים")
  • מחקר מתחרים, לדעת מה מנסים לעשות המתחרים ואיך הם מציגים את עצמם, לא לחפש לכלוך כמו שעדיף לחפש חיוביות שלא נמצאים אצל המתחרים
  • פרסום ברשת האינטרנט מעבר למאמרים גלובליים, לדעת להכיר לגולשים את מנהלי העסק ואת העובדים המסורים, סביבת העבודה וכד'
  • להכיר את הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים לעסק שהם לא מכירים בצורה פחות פרסומית ויותר חברית, לעזור בפורומים (ללא פרסום אלא רק חתימת שם העסק), לעזור בעצות בפייסבוק, טוויטר ושאר רשתות החברתיות המוכרות
בעזרת VPR אנחנו נמצא את העסק לא רק במיקומים הראשונים אלא גם בתור מותג! פרסום חייב ללכת בד בבד עם תהליך של קידום אתרים בגוגל.
נגישות