כיצד פרסום כתבות באתרים יעזור לכם לקדם את האתר בגוגל?

פרסום כתבות ממומנות
רוצים להופיע בכתבות באתרים הגדולים? היום כל אחד יכול!
17 בפברואר 2019
פרסום כתבות
רכישת כתבות באתרים חדשותיים אפשרית ורצויה בהחלט
12 במרץ 2019
קידום כתבות בגוגל

קידום כתבות בגוגל

כתבות הן לא רק עוזרות לתדמית שלכם באינטרנט, הן גם מחזקות את האתר שלכם לצרכי SEO.

היום, בעידן הדיגיטל..אתם יכולים להיות עסק של מיליון דולר ויכולים להיות עסק של איש אחד ועדיין לקבל כתבות תוכן שיווקיות מהאתרים החזקים והמובילים בישראל..אם פעם הייתם צריכים לפנות למשרדי דיגיטל ויחסי ציבור הכי גדולים ולקבוע איתם פגישה בכדי לדון באפשרות של פרסום כתבה באתרי חדשות. כיום , בקליק אחד ניתן לרכוש כתבת יחסי ציבור כמעט בכל אתר בישראל..ואנו שמחים להיות השירות הראשון בארץ שמציע שקיפות בפני לקוחותיו..לא צריך להתקשר בכדי להזמין כתבה ולא צריך לקבוע פגישה..פשוט בוחרים את האתר שאליו תרצו להעלות כתבה, רוכשים את הכתבה, ממלאים טופס ואת השאר אנו נעשה עבורכם עד שהכתבה עולה לאוויר.

אך מה היתרון הגדול של כתבות תדמית ממומנות באתרי חדשות ואתרי תוכן גדולים? ה-ק-י-ש-ו-ר-ים !!

כן כן, הקישורים היוצאים מהכתבה לאתר שלכם. 99 אחוז מהאתרים שאליהם תעלו כתבה מרשים לכם להעלות קישור אחד או 2 לאתר שלכם. אתם יכולים להעניק את הקישור הזה לעמוד שירות מסוים, לדף נחיתה, לפייסבוק ולכל קישור שתרצו לקדם ולחזק בגוגל או באינטרנט.

בעולם קידום האתרים, מה שנקרא בשפה המקצועית "SEO" – קישורים הם שם המשחק. ככל שיש לך יותר קישורים מאתרים חזקים, ורלוונטים, כך אפשר לקדם את האתר בצורה טובה יותר בגוגל.

החלפת קישורים SEO

החלפת קישורים SEO

בניית פרופיל קישורים איכותי ורלוונטי הוא קריטי..אסור להפוך לחוות קישורים שלילית כי אז גוגל יכולה לחשוב שהאתר שלכם הוא ספאם..כי המון אתרים מפנים קישור אליו..אך אם עושים זאת ממוקד ובצורה מקצועית..קישורים משפרים פלאים את דירוג וחוזק האתר.

כיום, כאשר תרצו לבצע פעולות החלפת קישורים אתם תצטרכו להוציא קישור מהאתר שלכם על כל קישור שמישהו אחר ישים לינק לאתר שלכם..אך כאשר תרכשו כתבה למעשה אתם קונים הוצאת קישור מאתרים חזקים ואיכותיים ובצורה הזו תחזקו את האתר.

אז עכשיו תבינו איזה כוח יש לכתבה ממומנת..למשל תחשבו על זה שאתם יכולים לרכוש קישורים, לא רק כתבות, קישורים מדה מרקר לאתר שלכם, קישורים מישראל היום לאתר שלכם, קישורים מכלכליסט לאתר שלכם, מאתר מאקו וכל אתר כמעט שתרצו..

ככל שלאתר שלכם יש קישורים מאתרים איכותיים, בעלי טראפיק גדול,אתרים סמכותיים עם וותק רב, ומכתבה רלוונטית לביטוי שאותו תרצו לקדם, כך גוגל תדע שהאתר שלכם גם רלוונטי וחזק ותקדם אותו..כי אם ויינט או מאקו מוציאים קישור לאתר שלכם הוא בטוח רלוונטי ומשמעותי לגולשים שמחפשים ביטוי מסוים..לפחות בעיני גוגל, דבר אשר יוביל לחיזוק האתר שלכם בתוצאות החיפוש ולעלייה במיקומים תחת ביטויים מסוימים.

אנו נדאג שהכתבות שאנו נעלה לאתרים יעזרו לכם לחזק את האתר, לדרג אותו במקומות הגבוהים בגוגל, ולספק לך שירות מקצועי ואמין בשיפור התדמית והמוניטין שלכם ברשת!