למה כדאי לך לפרסם עוד היום כתבת יח”צ?

חיזוק התדמית

השגת כתבה ממומנת באתרי החדשות והכלכלה הגדולים עשויה לשפר את שמכם ברשת האינטרנט ובמיוחד בחיפוש בגוגל.

באמצעות קמפיין כתבות איכות ממומנות באתרים הגדולים תוכלו להילחם באזכורים שליליים בגוגל, מצב זה יוביל לניקוי שמכם בתוצאות חיפוש הראשונות.

אזכור שמכם ואף כתבות שלמות הסובבות את שמכם או שם העסק שלכם, עתידים לעלות את המוניטין, המיתוג והתדמית בעשרות מונים, תוך מספר ימים תוכלו לחזק את שמכם כמומחים בתחומכם ובענף בו אתם עוסקים.

בנוסף, אם ברשותכם אתר אינטרנט אישי ורשתות חברתיות שונות, כתבה הכוללת שילוב קישור לדף האינטרנט שלכם יעלה את הטראפיק (תנועה) באתר.

כתבות ממומנות באתרים הגדולים יחזקו את שמכם בתוצאות החיפוש בגוגל ויבליטו אתכם מול שאר המתחרים על המקומות הראשונים בגוגל.


לפגוע בול במטרה

החותם של שלל היתרונות המגוונים בכתבות ממומנות באתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל הינו יתרון האמינות והיוקרה, כאשר כתבה מתפרסמת באתר תוכן גדול היא ממוצבת כתוכן אמין ולכן היא מקבלת קדימות בגוגל וכן משדרת אמינות ויוקרה כלפי קהל הציבור אליו אתם או המוצר שלכם פונה.

היתרון על המתחרים אינו נעצר רק בגוגל, לקוחות רבים בענפים עסקיים וציבוריים שונים העידו כי הכתבות משפרות ומציגות יתרון על המתרים בכל היבטי השיווק ויחסי הציבור.

במידה ושמכם אינו חזק ברשת האינטרנט, הפך שלילי או ברצונכם להכניס מוצר/שם חדש לשוק מסוים, כתבות באתרי החדשות והכלכלה השונים יעלו את החשיפה לרמה גבוהה ואיכותית תחת החיפוש באתר החדשות/הכלכלה המוביל, החיפוש בגוגל, הופעה באאוטבריין כתוכן מומלץ ועוד.

כל כתבה באתר מוביל הופכת עבורכם כחייל בנכס דיגיטלי, תוכלו לשלב את הכתבה באתרים וברשתות החברתיות שלכם ולשפר את שמכם באמצעות תוכן איכותי ומוביל.

כל ההיתרונות המוצגים בכתבה מובילים לאפקטים שבניהם הגעה לקהל לקוחות חדש, שימור קהל קיים, הגדלת המכירות (עבור הפונים מעולים העסקים), חיזוק ושיפור שמכם או המוצר שאותו אתם מקדמים באתרים הגדולים ובמנוע החיפוש גוגל.


.

התוצאות מדברות בעד עצמן

אם אתם עורכי דין, רופאים, אנשי עסקים, בעלי מסעדות ואנשי ציבור במערכת הפוליטיות השונות, כל היתרונות המוזכרים בכתבה ישמשו אתכם כחיילים במלחמה על התודעה של קהל הלקוחות או הציבור, להוביל בסביבתכם ואף לטפל בבעיות שיווק ומוניטין רע שנוצרו עקב אזכורים שליליים שונים בגוגל.

הגעה לקהל לקוחות חדש, שימור קהל קיים, הגדלת המכירות (עבור הפונים מעולים העסקים), חיזוק ושיפור שמכם או המוצר שאותו אתם מקדמים באתרים הגדולים ובמנוע החיפוש גוגל.

באמצעות הכתבות הממומנות תקבלו יתרונות רבים אשר יהפכו כארז כלים להתמודדות בשוק שבו אתם נמצאים.

נגישות