מקדמים את העסקים שלכם עם פרסום כתבות באתרים הגדולים

פרסום כתבות
רכישת כתבות באתרים חדשותיים אפשרית ורצויה בהחלט
12 במרץ 2019
קידום אתרים באמצעות כתבות
קידום אתרים באמצעות כתבות
30 באפריל 2019
פרסום כתבות באתרים

פרסום כתבות באתרים

רבים מאנשי העסקים, מנהלי השיווק ואנשי הציבור השונים מחפשים בכל דרך להופיע באתרים הגדולים כדי לעלות את החשיפה עבור המטרות שלהם, הנכסים הדיגיטליים שלהם, לחשוף מוצרים או אנשים חדשים ובכך לשפר את התוצאות בגוגל ולקדם את היעדים שלהם ברשת.

פרסום כתבות באתרים הגדולים מקדמים את האתר שלכם

אתר אינטרנט/דף נחיתה, מוצר חדש, איש עסקים או אנשי ציבור כולם כאחד מתקבצים תחת מושג אחד – "נכסים דיגיטליים".
כל נכס דיגיטלי הוא עסק בפני עצמו, עסק שצריך לשווק, לקדם ולהפעיל אמצעי פרסום ושכנוע כדי לעמוד בפסגה, לנצח את המתחרים ולשפר הביטויים שאותם תרצו לקדם.
כדי לקדם אתר אינטרנט או כל נכס דיגיטלי כזה או אחר ברשת, קיימים שירותי שיווק אורגניים וממומנים, המבצעים פעולות חשיפה וקידום.

כלי שיווקי יקר ערך העונה לצרכים שלכם, בקידום עצמכם והעסקים שלכם הוא פרסום כתבות באתרי החדשות הגדולים, פרסום ששווה כסף רב.
אתרי החדשות הגדולים בישראל נחשבים בעבור גוגל כאתרים בעלי אמינות גבוהה ולכן כל פרסום בהם המכיל את שמכם, שם המוצר שלכם או כל ביטוי לבחירתכם – עשויים לעלות אתכם לראש התוצאות בגוגל וכן לחשוף המטרות שלכם לקהלים מגוונים ורבים.
באמצעות האתרים הגדולים בישראל תוכלו להתמודד עם בעיות של מוניטין שלילי, להחדיר מוצר חדש לשוק, לשפר מוניטין חיובי קיים, להתחרות בשוק מתחרים קשה, להגיע לקהלים חדשים או לשמר קהלים חדשים ולמעשה להשיג תוצאות חיוביות רבות.

newspaper 3324168 640 - מקדמים את העסקים שלכם עם פרסום כתבות באתרים הגדולים

פרסום כתבות ממומנות

מה בתפריט?

באמצעות בחירה פשוטה, נכונה ולראשונה בישראל ובעולם, תוכלו לבחור מתפריט האתרים הגדולים, לבחור באיזה אתר תרצו לפרסם וכמה כתבות תרצו לפרסם בכל אתר, תחשפו למחיר המלא וללא כל צורך בטלפונים ומיילים, תקראו מידע מלא ומפורט על כל רכישה ורכישה ולאחר מילוי הטפסים המתאימים טרם הפרסום הכתבה שלכם תתפרסם תוך מספר ימים וזה בהתאם לכללים הנהוגים בכל אתר ואתר.

אם כך, מה בתפריט? מבין האתרים הגדולים וברשימה המתעדכנת מפעם לפעם, תוכלו להיחשף לרשימה גדולה של אתרים לפרסום כתבות: , Ynet,ONE, ביזפורטל, וואלה, רשת, כלכליסט, ספורט 5, בחדרי חרדים, דה מרקר, חרדים 10, ישראל היום, חדשות 0404, מקור ראשון, ערוץ 20, ערוץ 7, מבזק לייב ופוסטה.
חשוב לשים לב כי רכישה של כל שירות פרסום כולל את הפרסום עצמו בלבד ולא כתיבת המאמרים עצמם, לכל פרסום תוכלו להגיע עם מאמר מוכן מראש ולעלות באמצעות הטופס הייעודי, אם לא מדובר במאמר הכתוב בכתיבה מקצועית ובהתאם לכללים הנהוגים באתרים הגדולים, הכתבה לא בהכרח תוכל לעלות לאתר.
אפשרות נפוצה בה בוחרים הרוב המוחלט של הלקוחות שלנו היא הזמנת כתיבת כתבה מקצועית על-ידי כותבי תוכן מקצועיים המומחים לכתיבת מאמרים לאתרי חדשות גדולים.
בחירה בשירות כתיבה ברמה גבוהה על-ידי מומחי התוכן שלנו, תבטיח את העלאת המאמר, בכל הזמנה תקבלו מייל מקדים עם הכתבה ותאשרו כל כתבה טרם העלאה לאתר הגדול לבחירתכם.
חשוב לציין, אין הגבלה על מספר הפעמים לבחירת אתר מסוים או סוג אתר, אם ברצונכם לבחור מספר פעמים באותו אתר או כל אפשרות כזו או אחרת, מערכת האתר מאפשרת לכם חופש פעולה מלא.

מלכי הגוגל

newsletter 3576193 640 - מקדמים את העסקים שלכם עם פרסום כתבות באתרים הגדולים

רכישת כתבת יח"צ

מלבד הפרסום עצמו באתרים, תוכן איכותי וחשיפה גדולה – כל פרסום כתבה באתרים הגדולים משפר את תוצאות החיפוש בגוגל.
בואו נודה על האמת, זה שנים רבות שכל חיפוש מתחיל בגוגל וכמעט אין אדם בתרבות המערבית שאינו מתחיל לראשונה לחפש את הביטויים בגוגל.
באמצעות קידום האתר שלכם, שמכם או המוצר שלכם בגוגל תוכלו להדחיק תוצאות שליליות עליכם, לשפר את שמכם ואת המוניטין שלכם, לקדם דברים חדשים ופעמים רבות אם להשתלט על ערכי חיפוש שונים.
קידום בגוגל הוא הבסיס לכל ואף יותר מכך, כל עסק, מוצר או שם של אדם הם ביטויים שונים בגוגל ותוצאות החיפוש הם מלחמה של ממש – מלחמה שאסור להפסיד בה.


ככל שתבחרו באתר גדול יותר כך התוצאות בגוגל יהיו איכותיות יותר וכן הצרכים והיעדים שלכם יחשפו לקהלים גדולים יותר בהתאם לגודל האתר.

באמצעות פרסום כתבות באתרים הגדולים וכן רכישת כתבות על-ידי כותבי תוכן מקצועיים, תוכלו לקדם את האתר שלכם, את העסקים שלכם ואת עצמכם.
כוח רב מסתתר מאחורי אתרי החדשות הגדולים, נצלו אותו.

נגישות