מדוע רכישת כתבות יחסי ציבור תועיל לעסק שלי? יש לנו 3 סיבות עבורכם!

החלפת קישורים SEO
קניית כתבות עם קישורים לשיפור SEO לקידום האתר שלכם
15 באוקטובר 2019
כתבות יחסי ציבור באינטרנט – VPR
2 באפריל 2020
שיווק ופרסום כתבות יחסי ציבור

שיווק ופרסום כתבות יחסי ציבור

כתבות שיווקיות באתרי התוכן והחדשות הגדולים בישראל הן ברשת האינטרנט זה העשור השלישי, צורות שונות של תוכן ממומן סייעו לתאגידים הגדולים וגם לעסקים הקטנים להתפתח ולפרסם מוצרים ושירותים חדשים. כיצד כתבות שיווקיות מסייעות להגיע לקהלים גדולים? אילו יתרונות יש לכתבות ממומנות על מודעה/באנר פרסומת? וכיצד כתבות יחסי ציבור יכולות לשנות תוצאות חיפוש שליליות בגוגל?

שיווק באמצעות כתבות יחסי ציבור זה הטרנד היום בכל הנוגע ליח"צ, קידום אתרים, SEO ואנשי הדיגיטל מסתערים על האופציה.

היתרון הגדול הוא החוזק של האתרים – כאשר מעלים כתבה לאתר גדול ואיכותי, גוגל סורקת את הכתבה ממש מהר ומציגה אותו בתוצאות הגבוהות בחיפוש של גוגל וכך זה עוזר לפעולות של הדחקת אזכורים שליליים, שיפור תדמית בגוגל, ניקוי מוניטין שלילי ועוד.

היתרון השני והגדול גם כן הוא קישורים..אפשר להוציא קישור לאתר שלכם או ללינק שאתם רוצים לקדם ישירות מהכתבה..משמע אם תרכשו כתבה באתר כלכליסט או ישראל היום תוכלו להוציא קישור מכלכליסט או ישראל היום לאתר שלכם וזה יחזק בצורה משמעותית את האתר שלכם בפני גוגל.

כתבות יחסי ציבור מסייעות לכם להגיע לקהל גדול ומגוון

המטרה הגדולה עבור כל חברה או איש עסקים: להגיע לכמה שיותר קהלים בזמן קצר ולקדם את הערך העצמי או העסקי.
כתבות יחסי ציבור ממומנות באתרי התוכן והחדשות הגדולים מאפשרים לכם להגיע לקהלים רבים ומגוונים תוך זמן קצר ואף להיחשף במיקום גבוה בגוגל בחיפוש אחר הביטויים הנבחרים.
אתרי התוכן הגדולים במדינה מאפשרים כתבות ממומנות: מאקו, Ynet, One, וואלה, ביזפורטל, כלכליסט, בחדרי חרדים, מעריב, TMI, ספורט 5, ספורט 1, רשת, ערוץ 20, חדשות 0404 ועוד אתרים רבים נוספים.
אם אתם מבקשים לקדם את עצמכם בקרב קהלים שונים, תוכלו לבחור אתר המדבר למספר רב ורחב של קהלים או לבחור באתר המתמקד בקהל עיקרי: חרדים-מסורתיים, אוהבי ספורט, אנשי ימין, אוהבי רכילות, אוהבי פיננסים וכלכלה ועוד.
חשוב לציין כי אין כל הגבלה על כמות הכתבות לרכישה מאותו אתר או סוג האתרים לרכישה.

סלוגן או מסר קצר? בכתבה ממומנת מספרים את הסיפור המלא!

שיווק באמצעות תוכן

שיווק באמצעות תוכן

כתבה ממומנת היא פרסומת לכל דבר ועניין, כאשר מאחורי הפרסומת עומדת חברה או איש עסקים המעוניינים להשיג מטרות שונות, להעביר מסר ולטרגט כמה שיותר קהלים.
כמו פרסומת לפני קטע וידאו או פרסומת באנר באתר, גם אתרי הכתבות נמדדים לפי מדדי חשיפה וככל שהחשיפה גבוהה יותר כך התמורה גדולה יותר והתשלום לכתבה ממומנת ישתנה בהתאם.

אם כך, מה ההבדל הגדול בין פרסומת קצרה או שטח פרסום באתר שונים  לבין כתבה ממומנת? ההבדל הגדול הוא בכמות המסרים והביטויים שניתן להעביר בכל כתבה ממומנת.
להבדיל מתמונה/סרטון בפרסומת קצרה באתר תוכן, כתבת יחסי ציבור ממומנת מאפשרת לכם להעביר מסרים רבים ופירוט נרחב עליכם, על החברה/מותג שלכם או על המוצר/שירות שלכם, באמצעות מאות מילים.
בנוסף, כאשר פרסומת בתמונה או בסרטון ממוקדים רק כחשיפה באותו אתר, כתבה ממומנת נסרקת באלגוריתם החיפוש של גוגל ובכך מקדמת את הביטויים שלכם אל מחוץ לאתר התוכן.

כתבות ממומנת באתרים הגדולים יסייעו בטיפול במוניטין שלילי בגוגל

אחד מהאתגרים הגדולים להתמודדות דיגיטלית הוא מוניטין שלילי ברשת, מוניטין שלילי מופיע בגוגל וברשתות החברתיות.
תוצאות החיפוש השליליות בגוגל יגיעו מאזכורים רבים המועברים ישירות מדפים אתרי הנסרקים מגוגל: אתרי פסקי דין המציגים את שמכם או שם החברה, כתבות שליליות באתרים הגדולים עם שמכם או שם החברה, אזכורים שליליים המגיעים מאתרי תוכן וביקורות כנגדכם, מידע שלילי הקיים עליכם ברשתות החברתיות, תמונות לא מחמיאות עליכם או החברה שלכם ועוד.

כדי להתמודד עם המוניטין השלילי, ניתן להשתמש בכתבות השיווקיות הממומנות כדי לקדם את שמכם והביטויים השונים, לדחוק תוצאות שליליות בגוגל לדפים הרחוקים וליצור מוניטין חיובי חדש (רכישת כתבות שיווקיות מגיעה כחלק מהתמודדות עם מוניטין שלילי).
ניתן לתאר את הטיפול והדחקת המוניטין השלילי בגוגל כאזור מלחמה, הכתבות הממומנות הן הארטילריה הכבדה המסייעת להשתלט על העמודים הראשונים בגוגל באמצעות אתרים עם חשיפה גבוהה ותוכן הנכתב בצורה חכמה ומותאמת.
חשוב לציין, כתבות ממומנות באתרים הגדולים מחייבת כתיבה ברמה גבוהה, במידה ולא הצלחתם לכתוב ברמה מספיק גבוהה  ואם אתם מעוניינים שהכתיבה תקדם את האינטרסים שתבחרו (כולל השפעה טובה יותר על תוצאות החיפוש בגוגל) – יש לרכוש בנוסף את שירות כתיבת הכתבות על-ידי הכותבים המומחים שלנו.