רכישת כתבות באתרים חדשותיים אפשרית ורצויה בהחלט

קידום כתבות בגוגל
כיצד פרסום כתבות באתרים יעזור לכם לקדם את האתר בגוגל?
28 בפברואר 2019
פרסום כתבות באתרים
מקדמים את העסקים שלכם עם פרסום כתבות באתרים הגדולים
30 במרץ 2019
פרסום כתבות

פרסום כתבות

פרסום כתבה ותוכן חיובי באתרים עבור העסק שלכם זה תמיד דבר מומלץ.
פרסום כתבה באתרים חדשותיים גדולים – הוא חובה לכל עסק וואנשי ציבור המעוניינים לחזק את המוניטין ואת תוצאות החיפוש בגוגל.

פרסום כתבות באתרים החדשותיים הגדולים משפר מוניטין ויוקרה

האתרים החדשותיים הגדולים במדינה זוכים לאהדה רבה ולרוב אף מתחלקים לפלחים שונים באוכלוסיה. אתר חדשות גדול המרכז בתוכו ענפים רבים או אתר חדשות גדול המתרכז בענף אחד, הם המפתח לחשיפת מוצר או מותג חדש, שיפור המוניטין של איש ציבור בענפים השונים ולמעשה כל גורם המעוניין בתוכן חיובי חייב לנצל את האפשרות לפרסום כתבות באתרים הגדולים.
אין יחסי ציבור טובים ללא כתבות תוכן איכותיות באתרי החדשות השונים, פרסום כתבות ממומנות באתרים הגדולים הוא סיפור פשוט מאוד המקנה לכם את האפשרות לשפר את המוניטין שלכם, לטפל במוניטין שלילי, להיחשף לקהל חדש, לשמר קהל קיים והכל בהתאם לבחירת האתרים בהם תרצו את הכתבות שלכם.

בחירת פרסום כתבות באתרים הגדולים מגוונת ובין האתרים הגדולים תוכלו למצוא מאגר גדול ומתעדכן של אתרים לפרסום כתבות: MAKO, Ynet ,ONE, רשת, ספורט 5, בחדרי חרדים, דה מרקר, ביזפורטל, וואלה, חרדים 10, ישראל היום, כלכלסיט, חדשות 0404, מקור ראשון, ערוץ 20, ערוץ 7, מבזק לייב, פוסטה ועוד.
בשיטה ראשונה מסוגה בישראל, כל בעל עסק או איש ציבור יוכלו לבחור לרכוש פרסום כתבה ממומנת בכמה אתרים שרק שירצו, להזין כתבות לכל אתר ותוך זמן קצר לקבל פרסום כתבה באתרים החדשותיים הגדולים.
חשוב לציין, האתרים גדולים ומכובדים ומלבד העריכה הסופית המבוצעת בהתאם לשיקולי עורך אתר החדשות, לא כל תוכן יעלה לאתר האינטרנט ובמקרים שאין מדובר בטקסט איכותי, ייתכן ואתר החדשות לא יפרסם את הכתבה.
כדי להימנע מכל מכשול, הרוב המוחלט של אנשי הציבור ובעלי העסקים בישראל הרוכשים כתבות באתרים הגדולים יעדיפו לא להתעסק עם הכתיבה וירכשו בנוסף כתיבת כתבה מקצועית על-ידי כותבי תוכן מומחים.
כתיבה ברמה גבוהה מאפשרת את מקסום הצרכים העסקיים והציבוריים שלכם בכל כתבה, בנוסף מומחי התוכן שלנו מחזקים את הצרכים שלכם בזמן חיפוש במנועי החיפוש השונים.

קידום בגוגל

laptop 593673 640 300x194 - רכישת כתבות באתרים חדשותיים אפשרית ורצויה בהחלט

רכישת כתבות

כמעט כל תוכן ניתן לפרסם באתר חדשותי והשאלה הסופית מלבד עצם הפרסום הכתבה באתר גדול, מה הערך של הכתבה בגוגל? וובכן, התשובה עבורכם פשוטה מאוד – ככל שהכתבה מפורסמת באתר גדול ואמין עם תנועת (טראפיק) גולשים גדולה, כך ערך החיפוש בגוגל עולה ובהתאם לביטויים ולדרישה שלכם.
שילוב מאמר הכתוב על-ידי מומחי תוכן ושיווק, ישפר את תוצאות החיפוש בגוגל ויקדם את השם שלכם או המוצר שלכם בגוגל.
קידום ופרסום כתבות באתרי החדשות הגדולים, יאפשר לכם לשפר את שמכם בגוגל ובכך תוכלו לשפר את המוניטין שלכם בישראל וכן תוכלו להילחם במוניטין שלילי המופיע בגוגל.

בהתאם לצרכים וללא הגבלה

שם המשחק בפרסום כתבות באתרים הגדולים בצורה ממומנת הוא צרכים שיווקים ויכולת כלכלית. אנשי עסקים מענפים שונים או אנשי ציבור בישראל, יוכלו לבחור להשקיע ככל שירצו ולפרסם כתבות בכמה אתרים שיבחרו וללא הגבלה בכמות הפעמים וסוג אתרי החדשות.
בכניסתכם לרכישת פרסום כתבות וטרם הוספת האתר לעגלת הקניות, תוכלו להבחין במחירים שונים לכל אתר וזה בהתאם למדידת כמות הגולשים הנחשפים לאתר, הקהלים השונים הנחשפים לכל אתר, מנגנון העבודה והיבטים רבים נוספים המייקרים או מוזילים את עלות הפרסום.

מעתה ובקליק אחד, אין צורך להסתבך בחיפוש אחר טובות וקשרים מחברים – החליטו מהם הצרכים השיווקים שלכם, רכשו פרסום באתרי חדשות גדולים לבחירתכם ורכשו כתיבת כתבה מקצועית לכל פרסום למען ביצועים טובים יותר.

נגישות