קניית כתבות עם קישורים לשיפור SEO לקידום האתר שלכם

פרסום כתבות ממומנות
למה כדאי לרכוש פרסום כתבות תוכן באתרים בתשלום?
13 באוגוסט 2019
שיווק ופרסום כתבות יחסי ציבור
מדוע רכישת כתבות יחסי ציבור תועיל לעסק שלי? יש לנו 3 סיבות עבורכם!
20 בפברואר 2020
החלפת קישורים SEO

החלפת קישורים SEO

השילוב המנצח לשליטה על תוצאות החיפוש בגוגל, בניית המוניטין העסקי שלכם וקידום מוצרים ושירותים: קניית כתבה ממומנת איכותית המשולבת בקישורי אתרים מובילים וותיקים.
אם אתם מחפשים לקדם את החברה או העסק שלכם בתוכן איכותי הכולל קישור לאתר שלכם תחת אתר חדשות גדול או דומיין ותיק ואיכותי – הקדישו דקה לקריאה.

SEO קידום האתר: קניית כתבות תוכן באתרים הגדולים והמובילים בישראל עם קישור לאתר שלכם!

למעשה, כפי שכל מקדם אתרים יודע, האלגוריתם של גוגל מעוניין להחליט אם אתר חזק ורלוונטי בתוצאות חיפוש ולכן הוא הרובוטים של גוגל עורכים סריקה בתוך האתר ומחוץ לאתר. בתוך האתר הם בודקים לגבי אופטימיזציה, מהירות, תוכן וכו' ומחוץ לאתר הם בודקים קישורים והפניות אל האתר ממגוון אתרים. ככל שיהיו לאתר שלכם יותר קישורים "טובים" מאתרים "חזקים" כך גוגל תקדם את האתר שלכם על פני המתחרים שלכם באותה קטג' או באותה מילת מפתח. אם האתר שלכם יקבל קישורים מאתרים כמו מעריב, וואלה, מאקו, דה מרקר ועוד אתרי חדשות מובילים וחזקים באינטרנט, סביר להניח שגוגל תזניק את אתרכם בתוצאות החיפוש.

קניית כתבות SEO עם קישור מאתר איכותי ורלוונטי עם TRUST FOLLOW מאת גוגל, ציון הנקרא TF התורם המון לאמינות האתר שלכם ולמעשה כתבות תוכן בתשלום הם הדרך המהירה ביותר לפרסם את עצמכם באתרים השונים, ויחד עם הפרסום, להרוויח יתרונות רבים נוספים אשר עשויים לתת לכם יתרון שיווקי ופרסומי על המתחרים, לאפשר תחרות שווה ובמקרים מסוימים אפילו שליטה על ענף או תחום מסוים.

פרסום כתבות בלוג באתר הבית שלכם/דף הנחיתה אינם מספיק טובים לצורך שליטה על הקידום האתרים במנוע החיפוש של גוגל באמצעות אופטימיזציה (SEO), כאשר המקום הראשון לחיפוש יהיה בדרך כלל גוגל – אף תאגיד, חברה או עסק בכל גודל ובכל סוג, לא יכול להרשות לעצמו להסתכן בהובלת המתחרים על הביטויים והאזכורים בגוגל, הימצאות הביטויים שלכם (שם העסק/המותג שלכם, מוצר, שירות או שמכם כאנשי עסקים/ציבור) בעמודים רחוקים בגוגל או אפילו תוצאות חיפוש שליליות עליכם בגוגל.


search engine optimization 1359429 640 1 300x199 - קניית כתבות עם קישורים לשיפור SEO לקידום האתר שלכם

קידום אתר על ידי כתבות תוכן

באמצעות קניית כתבות עם קישורים ותיקים בעלי תנועת משתמשים גדולה הפונה לקהלים ופלחים שונים באוכלוסייה, ניתן לבצע פעולות קידום אתר המשפרות את התוצאות של מנועי החיפוש עליכם ובראשם מנוע החיפוש של גוגל, באמצעות הנתונים הקיימים שלכם.
ישנם כלים ממומנים ואורגניים רבים לקידום האתר שלכם, קניית כתבות ממומנות עם קישור לאתר שלכם היא כלי חזק המשלב קידום ממומן ואורגני ליצירת פעולה שיווקית דיגיטלית המשפרת את תוצאות החיפוש בגוגל, בהתאם לביטויים שאתם בוחרים.
באמצעות השילוב של תוכן הנכתב על-ידי כותבי תוכן מקצועיים (במידה ורכשתם את שירות הכתיבה שלנו), האתרים הגדולים והנכונים לפרסום הכתבה וקישור לאתר שלכם תוכלו להשיג את התוצאות העסקיות או הציבוריות ובהתאמה לכל ענף: קניית כתבות לרופאים ובריאות, כתבות לעורכי דין, קניית כתבות למסעדות, פיננסים, נדל"ן, ריהוט וכלי בית, רכב, תכשיטים, שירותי ניקיון, הריון ולידה, עולם הבידור, פוליטיקאים ועוד.

יותר משתמשים באתר, מקדמים מכירות ומשפרים מוניטין

המטרה בקידום האתר שלכם, המוצרים/השירותים הקיימים והחדשים שלכם או אפילו שמכם כבעלי החברה או אנשי ציבור היא עלייה לרמת השחקנים הגדולים או אפילו עקיפה שלהם במצבים מסוימים ובהתאם לתקציב הקידום.

באמצעות קניית כתבות איכותיות עם קישור לאתר שלכם תוכלו להשיג יתרונות רבים: כוח משמעותי למלחמה דיגיטלית על תוצאות מנוע החיפוש של גוגל מול המתחרים, אפשרות לפרסם במגוון רב של אתרים המתאימים לצרכים שלכם, פרסום האתר שלכם אל קהל של מאות ואלפי לקוחות באתרים עם תנועת משתמשים גדולה, פרסום האתר שלכם והכתבה תחת דומיינים ותיקים המוכרים זה שנים לאלגוריתם של מנוע החיפוש ופרסום באתרים המבצעים עדכונים רבים לאתרים שלהם כדי להוביל בתחומם.
לבסוף תוכלו לקבל חשיפה גבוהה לתוכן הנבחר, קידום הביטויים שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל, יותר כניסה ותנועת משתמשים לאתר החברה שלכם, עליית המכירות ושיפור המוניטין.

במידה ותרצו לדאוג לתוכן איכותי שיוכל לעבור את מערכת הסינון של האתרים הגדולים (במיוחד באתרי החדשות הגדולים) ולהשיג את היעדים שלכם מבחינת קידום הביטויים והאתר שלכם, אנו מאפשרים לכם להשתמש בשירותי כתיבת התוכן של הכותבים המקצועיים שלנו בעלי ניסיון רב שנים בכתיבה שיווקית למגוון רב של תחומים.

נגישות