רוצים להופיע בכתבות באתרים הגדולים? היום כל אחד יכול!

קידום כתבות בגוגל
כיצד פרסום כתבות באתרים יעזור לכם לקדם את האתר בגוגל?
28 בפברואר 2019
פרסום כתבות ממומנות

פרסום כתבות ממומנות

מיום הקמת אתרי החדשות השונים בישראל, אזכור שמכם, שם העסק או שם המותג – הביא חשיפה רבה השווה כסף רב. באתרי החדשות הגדולים בישראל לא רק משפרים את התדמית שלכם וממצבים אתכם כמומחים, אלא גם יוכלו לנקות את שמכם במקרה של אזכורים שליליים.
מהיום כולם יכולים להופיע באתרי החדשות הגדולים באמצעות כתבות ממומנות ומותאמות באופן אישי.

הכוח הגדול של האתרים הגדולים והמובילים בישראל

Depositphotos 71576439 m 2015 300x231 - רוצים להופיע בכתבות באתרים הגדולים? היום כל אחד יכול!

פרסום כתבות באתרים חדשותיים מובילים

בהתמקדות על אתרי התוכן הגדולים בארץ המבוטחת, ניתן לראות את אפקט החשיפה של כל אתר ואתר ובהתאם לפלח האוכלוסייה שאליו אתר התוכן הגדול פונה.
כיום כבר לא צריך להמתין לכתב ש"ייפול עליכם כתב מהשמיים" וכן לא צריך קשרים טובים עם אתרי החדשות – המצב החדש מעמיד לרשותכם ולבחירתכם כותבי תוכן מקצועיים, אתרי תוכן ישראליים רבים וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט את מה או מי לקדם: שם של אדם, שם חברה, שם מותג או בכלל אג'נדה…וכל זה? בקליק.

כתבה אחת באתר חדשות גדול יכולה לעשות אפקט גדול, מספר כתבות באתרי החדשות הגדולים יכולות לעשות אפקט עצום ולכל מטרה.
אתרי החדשות מותאמים ומתומחרים בהתאם לגודל ולקהל שאליו האתר פונה, בין האתרים הגדולים לרכישת כתבות תוכלו למצוא אופציות רבות: Ynet, דה מרקר, וואלה, רשת(ערוץ 13), ישראל היום, ביזפורטל, כלכליסט, חרדים 10, בחדרי חרדים, ערוץ 7, מקור ראשון, ערוץ 20, 0404 ומבזק לייב.

מותג חדש? קידום שמכם? קמפיין שיווקי? ניקוי שמכם הטוב?

הופעה בכתבות באתרים הגדולים היא נקודה יוקרתית ונחשבת עבור גורמים רבים, מלבד שיפור המוניטין מול קהל הלקוחות שלכם, כל כתבה באתרי התוכן הגדולים בישראל נחשבת ונספרת מבחינת הביטויים בגוגל וככל שתדאגו ליותר תוכן איכותי – כך שמכם, שם העסק או המוצר יופיעו יותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל.
באמצעות הכתבות תוכלו לקדם את שמכם כמומחים בתחומכם, לנהל קמפיין כדי לקדם או לחשוף מוצר/מותג קיים/חדש ואף תוכלו לנהל את המוניטין שלכם ולנקות את שמכם הטוב שנהרס על-ידי אזכורים שליליים באתרים שונים (כולל באתרים שבהם פורסם עליכם התוכן השלילי).

בין הלקוחות לרכישת כתבות תוכלו למצוא מסעדנים, אנשי עסקים בענפים שונים, פוליטיקאים, עורכי דין מהשורה הראשונה, רופאים, ספורטאים וגורמים שונים הקשורים לתחומים שונים המבקשים לקדם נושאים מגוונים לבחירתם.
תהליך רכישת הכתבות והתוכן הממומן הנם דיסקרטיים לחלוטין, כל לקוח המבקש לרכוש כתבה ותוכן ממומן באתרים הגדולים נשאר אנונימי ובכך ניתן לשפר את האמינות ומיקוד המטרה.

לא יודעים לכתוב? הכתבה נכתבת במיוחד עבורכם

רכישת הכתבות באתרים הגדולים וכתיבת הכתבה עצמה הם שני דברים נפרדים וככל שתבחרו ברמה גבוהה יותר, ככה תציגו תוצאות גבוהות יותר ובמיוחד בהופעת התוצאות בגוגל.

ברמה הבסיסית, תוכלו לבחור את כל הפרטים לגבי הכתבה בטופס מיוחד, כזה הכולל פרטים בסיסיים ולאחר מכן מילוי כל הפרטים הנדרשים על-ידי הכתבה שנכתבת מטעמכם.
ברמה המתקדמת והנפוצה ביותר (עקב השגת תוצאות טובות יותר), תוכלו לרכוש את כתיבת תוכן הכתבה על-ידנו, באפשרות זו תקבלו מייל מפורט הכולל דרישות ובירורים בהתאם לכתבה הצפויה.
לאחר בירור הצרכים ומענה על השאלות, הכותבים שלנו, בעלי ניסיון רב שנים בכתיבת תוכן שיווקי, יבצעו מחקר מעמיק על כל מקרה ומקרה ויתאימו את הכתבה במיוחד עבורכם, יחזקו את התדמית שלכם ויאירו אתכם באור חיובי ומקצועי.

זה עובד!

אחרי מספר רב של פרויקטים והצלחות רבות ניתן להגיד בלב שלם: כתבות באתרים הגדולים ותוכן שיווקי מותאם – שווים את הכסף ועושים את העבודה.
החשיפה הגדולה הפונה לקהלים גדולים משפרת את התדמית שלכם, במקרים של עסק/מוצר/מותג ניתן לשפר מכירות ולשמר לקוחות. כמו כן, לקוחות רבים שיפרו וניקו את המוניטין השלילי המופיע עליהם בגוגל והכל עקב הכוח הרב של הכתבות הממומנות באתרי התוכן והחדשות הגדולים בישראל.

נגישות