למה כדאי לרכוש פרסום כתבות תוכן באתרים בתשלום?

קידום אתרים דרך כתבות
כתבות ממומנות לעסקים: שיווק העסק באתרים הגדולים
7 במאי 2019
החלפת קישורים SEO
קניית כתבות עם קישורים לשיפור SEO לקידום האתר שלכם
15 באוקטובר 2019
פרסום כתבות ממומנות

פרסום כתבות ממומנות

קידום ממומן עובד: מדוע כדאי לרכוש כתבות תוכן באתרים הגדולים?

כל ארגון וחברה במשק, איש עסקים או איש ציבור חייבים לשלוט כמה שניתן בסדר היום הציבורי סביבם.
כתבות תוכן ממומנות באתרי החדשות הגדולים, מסייעים לחיזוק שמכם, קידום מוצרים ושירותים ויותר מהכל מסייעים לכם לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל.

היתרונות שבקניית כתבות תוכן ממומנות בתשלום באתרים הגדולים בישראל: לא צריך להתפלל ולהתחנן לכתבה

כתבות על שמכם, שם החברה שלכם או המוצרים והשירותים אותם אתם מספקים הם בגדר חיזוק מוניטין ויוקרה ברשת, כתבה או יותר באתרים הגדולים בישראל יכולה להקפיץ אתכם כמה רמות קדימה ברצון לקידום, חשיפה, קמפיין או השקה ואף לסייע לכם במקרה של מוניטין שלילי ותוצאות שליליות בגוגל.
אם עד לפני כמה שנים נאלצתם להשתמש בטובות מחברים המכירים כתבים או עורכים באתרים, להתפלל לכתבה או ביקורת טובה באתרי החדשות – כיום ניתן להכניס את היד לכיס ולרכוש כתבת תוכן שיווקית ממומנת במגוון אתרים לבחירה.

כדי לעבור על השיווק הדיגיטלי שלכם, פעולת רכישת כתבות ממונות ברשת אינה מותרות כלל, כתבות שיווקיות ממומנות באתרים הגדולים מאפשרות לכם ליחצן את עצמכם בצורה טובה, לעלות את ערככם או ערך נושא או ביטוי שתבחרו, היחשפות לקהל חדש, שימור הקהל הקיים, העברת מסרים ואג'נדות ובהתאם לקהל היעד שתבחרו (בהתאם לסוג האתר ולקהל היעד שאליו הוא פונה).

הסוס המנצח של השיווק הדיגיטלי: יתרון הטיפול בתוצאות החיפוש בגוגל

home hr sectionbg1 300x232 - למה כדאי לרכוש פרסום כתבות תוכן באתרים בתשלום?

כתבת יח"צ ברשת

יתרון חשוב נוסף ויש שיגידו החשוב מכל, הוא יתרון השליטה על תוצאות החיפוש בגוגל.
ההופעה שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל יכולה להניב לכם הכנסות גדולות, שם ומוניטין טובים ואף חיים אישיים מאושרים.
מנגד, הופעתן של תוצאות שליליות בגוגל עלולות לגרום לנזק כלכלי כבד, פגיעה במוניטין ובשמכם הטוב, הפסדי עסקים או אהדה ציבורית (במיוחד אם אתם אנשי ציבור) ועד לרמת פגיעה בקריירה ובקן המשפחתי.
באמצעות כתבות תוכן ממומנות באתרים הגדולים (ופעולות דיגיטל נוספות) ניתן לטפל ולהדחיק את תוצאות החיפוש השליליות בגוגל, לנקות את המוניטין ולהפוך אותו לחיובי ומרשים בחיפוש בגוגל.
הנהלת "כתבות בקליק" בוחרת בפינצטה את האתרים הנכונים והטובים ביותר עבורכם כדי לפרסם את הכתבות הממומנות, כך שתוכלו לקבל את האפשרות לרכוש בקליק כמה כתבות ממומנות שתרצו ותוכלו להגיע לכל קהל (בהתאם לאתר) ובמקסימום חשיפה האפשרי.
החשיפה הגדולה באתרי החדשות והתוכן הגדולים בישראל וכן הכתיבה הנכונה הכוללת את הביטויים הנכונים המותאמים לגוגל, הם אלו התורמים באופן משמעותי לשיפור תוצאות החיפוש השליליות בגוגל.

אילו אתרים ממתינים לכם לרכישת כתבות ממומנות?

על מנת לספק לכם את האפשרויות הטובות ביותר, באתרים הגדולים בישראל הפונים לכמה שיותר קהלים, בחרנו עבורכם אפשרות רכישת כתבות ממומנות מרשימת אתרים מתעדכנת: Ynet,ONE, MAKO , TMI מבית מעריב, רשת, ספורט 5, בחדרי חרדים, ביזפורטל, וואלה, חרדים 10, כלכלסיט, ישראל היום, מקור ראשון, ערוץ 20, ערוץ 7, חדשות 04040, מבזק לייב, פוסטה ואתרים נוספים המתעדכנים כל תקופה.
מאתרים אלו תוכלו לרכוש כתבות יח"צ ממומנות בקליק, בהזמנה מהירה דרך האתר וללא הגבלה על כמות הכתבות.

שירותי כתיבה של כתבות יח"צ? רק מאנשי תוכן ודיגיטל מקצועיים

מומחי הדיגיטל העוסקים עם רכישת כתבות ממומנות יודעים כי לא ניתן לפרסם כל רמת תוכן באתרים הגדולים ועליכם לעמוד בסטנדרד כתיבה ברמה גבוהה המתאימה לאתרים הגדולים (ככל שהאתר בחשיפה יותר גבוהה, ככה הכתיבה צריכה להיות גבוהה וברמת מאמר).
לא רק רמת הכתיבה היא החשובה, הכתבה באתרים הגדולים אמורה לקדם ביטויים, מוצרים, שם וערך של נושאים וביטויים רבים – עליכם להיעזר בכותבי תוכן מומחים.
לשם כך אתר "כתבות בקליק" מעמיד עבורכם את כותבי התוכן המומחים שלו, עתירי ניסיון בכתיבת כתבות שיווקיות ממונות לאתרים הגדולים ומומחים בכתיבה בנושאים ותחומים רבים.

נגישות